Haine second hand pro sau contra ?

Astăzi vorbim despre hainele second hand. Haine second nu înseamnă doar haine ieftine înseamnă și haine de tip outlet. Săptămâna trecută eram în căutare de haine pentru bărbați.Peste tot găsești haine online barbați mai scumpe sau mai ieftine. După cum am zis voiam să cumpăr ceva pentru soțul meu, săptămâna viitoare este ziua lui și printre altele vreau să îi ofer și un obiect vestimentar.

Eu una sunt adepta hainelor second și frecventez destul de des magazinele fizice de acest gen.Nu știu cum e prin orașele mai mari însă aici la mine găsesc uneori și haine de firmă, haine ieftine. Haine pentru bărbați mai greu, de  fapt soțul meu e mai pretențios și de multe ori optez pentru un magazin online sau magazine fizice.
Căutând haine second hand barbați am descoperit un  magazin cu haine de tip outlet Mydressing. Deși l-am găsit atunci când am scris  haine second hand barbati , acest magazin nu comercializează neapărat haine second.
Aici găsești haine în stare bună, foarte bună sau cu etichetă.Un avantaj, sau cel puțin pentru mine este că toate hainele sunt de firmă.Soțul după cum ziceam este mai pretențios și preferă anumite firme sau anumite modele de haine.
Cumpărând din magazine second hand, am descoperit cum să ai o garderobă bogată.
Când vine vorba de prețuri din acest fel de magazine,poți cumpăra de două ori mai mult mai decât ai cumpăra din magazinul original.
Am pățit o dată, cumpărasem soțului un tricou cu câți va lei, după vreo 2-3 ani intrasem într-un magazin fizic pentru că văzusem un tricou asemănător cu al lui. El avea tricoul cu pricina pe el și am putut compara, era vorba de același lot, însă la prețul era mult mai mare. Morala povestioarei mele că prefer second handurile.
Și pentru că vreau haine ieftine la prețuri mici sunt pro acestor magazine. De ce sa dau câteva sute de lei pe o ținută completă, când într-un magazin second hand cu aceeași sumă îmi pot schimba garderoba pentru un întreg anotimp. Poate ai să zici că nu ești de acord cu faptul că majoritatea hainelor sunt deja purtate de alte persoane, exista totuși și articole vestimentare noi, nepurtate, cu eticheta originală.
Contrar miturilor, aici nu există doar haine de o calitate îndoielnică sau uzate, ci și haine care arată foarte bine, creații ale marilor branduri.
Tot ce ai de făcut este doar să cauți cu atenție printre umerașe și să verifici etichetele hainelor.Majoritatea oamenilor care renunță la haine nu o fac pentru că  le-au purtat prea mult timp și s-au plictisit, ci tocmai pentru că le-au cumpărat pentru o ocazie specială, după care nu le-au mai folosit.De multe ori fac și eu treaba asta și dacă nu găsesc pe cineva cunoscut căruia să le dăruiesc  le pun frumos într-o sacoșă și le dau la ghenă.Păcat că nu sunt centre ce colectat astfel de haine,cum sunt în alte orașe sau țări.
Dacă în mod normal situația materială te împiedică să achiziționezi haine produse de marile case de modă, second hand-urile îți oferă șansa de ați completa dressingul cu câteva branduri faimoase.
 Un alt atu al cumpărăturilor într-un astfel de magazin este acela că sunt șanse foarte mici să te întâlnești cu o persoană pe stradă și să fiți îmbrăcate la fel.
Stilul nu ține de neapărat de bani. Poți arăta foarte bine și cu haine de firmă la prețuri mai accesibile, atâta timp cât adopți atitudinea corespunzătoare.
Și pentru că am deviat oare cum de la subiectul de la începutul articolului hai să îți arăt ce haine pentru bărbați am găsit.De prețuri nu mai zic sunt foarte mici, dar ce zic eu ...mai bine intră tu pe site și convinge-te singură.





 

Dacă totuși ai o reținere în a cumpăra astfel de haine trebuie să știi că fiecare produs este verificat individual de patru ori:

Și pentru a nu te trezi cu neplăceri trebuie să fii atentă și la cele 3 criterii de sortare.

Produs nou cu etichetă: produse noi, cu eticheta originală.
Produs ca nou: articolul este nou, fără etichetă, sau arată ca nou, fără niciun fel de urmă de purtare.
Stare foarte bună: articole foarte puțin purtate, fără uzură sau defecte.

Acestea fiind spuse, spor la shopping și sunt tare curioasă tu ești pro sau contra hainelor din second hand.