Am testat Schauma Nature Moments

Acum ceva vreme m-am înscris și eu în  una dintre campaniile celor de la BuzzStore pentru a avea șansa să  testez noul șampon Schauma Nature Moments. Dacă ești și tu curioasă și vrei să testezi produse poți să te înscrii aici . Premii sunt destul de multe de multe ori în jur de 500, deci e posibil să ai șanse mari să fii acceptată și să primești produse pentru testare.
Acum că am lămurit cât de cât care e treaba,hai să vorbim puțin despre produsul în sine.

Păreri  Schauma NATURE MOMENTS PROVENCE HERBS & LAVENDER
 

Această gamă nouă conține 4 noi produse noi pentru 4 tipuri de păr.
Pentru păr uscat și fragil cu miere și ulei de cactus
Pentru păr vopsit și deteriorat cu zmeură și ulei de floarea soarelui
Pentru vârfuri despicate cu ulei de măsline și aloe vera
Pentru păr fără volum cu lavandă și ierburi Provence.

În urma unui chestionar completat,mie mi s-a atribuit șamponul cu lavandă pentru părul lipsit de volum.
Adevărul că un păr mai subțire,fin, lipsit de  volum și care se îngrașă repede nu cred ca mai are cineva.Pe mine mereu mă întreabă lumea dacă îmi îndrept părul cu placa.E drept și ”lins” fără nici un Dumnezeu și urăsc treaba asta.Dacă îmi fac bucle cu placa sau ondulatorul mai mult de 2 ore nu rezistă la mine totul e cu tapat și mult fixativ strong să țină cât de cât.  
Un astfel de șampon a intrat în viața mea chiar atunci când eram destul de enervată de părul meu și mă gândeam să mă tund scurt cu ceva volum.
Lavanda și ierburile de Provence au fost utilizate de secole în ritualuri de înfrumusețare pentru a stimula rezistența naturală și sănătatea părului, parfumând-l delicat în același timp. Valorificând aceste calități, formula șamponului Schauma NATURE MOMENTS PROVENCE HERBS & LAVENDER este special creată pentru un păr fără volum și cu firul subțire, pentru a-l curăța fără să-l încarce suplimentar și pentru a-i reda volumul.

 Și după ce am testat și răstestat noul  șampon am rămas plăcut surprinsă de acest produs .Chiar nu mă gândeam, nu am mai folosit produse Schauma de prin liceu.
Are un miros incredibil de frumos şi lasă senzația de prospețime învăluită de minunata aromă de lavandă .
Pentru un păr lipsit de volum , cu fir subțire şi tendință rapidă de îngrăşare ca și al meu este produsul cel mai potrivit .
După fiecare spălare părul are mai mult volum, este mai strălucitor, mătăsos şi fin.
Face destul de multă spumă,consistența este una obișnuită pentru un șampon iar nuanța de mov deschis e adorabilă.Nu conține coloranți artificial și nici silicon... un lucru bun zic eu.
Este testat dermatologic și este 100% din esențe naturale.
Nu îmi place însă orificiul pe unde curge produsul e destul de largă și pun destul de mult produs, mai mult decât e nevoie.
 Se găsește în două variante de 250ml și 400ml ,prețurile sunt foarte mici între 8 și 14lei.
Valabilitatea este de 12 luni dar pentru un șampon care îl folosești cel puțin o dată pe săptămână eu zic că e mult.Eu una un șampon îl consum în cel mult 2 luni.

În concluzie eu m-am înțeles bine cu acest șampon,după cum am zis după a 4 sau a 5a spălare deja am început să văd rezultatele și părul meu cu ceva mai mult volum.Având și prețul atât de mic poți să încerci și tu mai ales dacă te confrunți cu problema părului fin și fără volum.
Acesta se găsește atât în magazinele online cât și în magazinele fizice de la tine din oraș.

Etichete: ,